Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Χαντζαράς Απόστολος
Ο Απόστολος Χαντζαράς γεννήθηκε στο Αγρίνιο το 1977. Από την παιδική του ακόμη ηλικία μαθήτευσε στο εργαστήριο του Βυζαντινής Ζωγραφικής του πατέρα του Ελευθέριου Χαντζαρά. Ακολούθησαν οι σπουδές ζωγραφικής στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας με καθηγητή τον Χρόνη Μπότσογλου. Το 2004-2005 φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Paris 8 στο Παρίσι, ενώ παρακολούθησε το εργαστήριο Φωτογραφίας και Νωπογραφίας στην ΑΣΚΤ.
Το 2008 ζωγράφισε για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) την αναμνηστική σειρά γραμματοσήμων «Ελληνικά Παραδοσιακά Προϊόντα». Το 2011 φιλοτέχνησε το εξώφυλλο του μυθιστορήματος του Μένη Κουμανταρέα: «Βιοτεχνία Υαλικών» για τη σειρά του Βήματος: «Έλληνες Πεζογράφοι», το εξώφυλλο του μυθιστορήματος του Αλέξανδρου Κοτζιά: «Φανταστική Περιπέτεια» (εκδόσεις Κέδρος), το 2013 το εξώφυλλο του μυθιστορήματος της Λητώς Πιτυρή: «Όλγα ή τίποτα» (Κέδρος) και το 2016 το εξώφυλλο του μυθιστορήματος του Μένη Κουμανταρέα: «Βιοτεχνία Υαλικών» (εκδόσεις Πατάκη).
Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές και ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Έργα του ανήκουν σε ιδιωτικές συλλογές καθώς και σε μουσεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, όπως το Παιδικό Μουσείο στην Ινδιανάπολη των ΗΠΑ, και το Μουσείο Μετάξης στο Σουφλί του Πολιτιστικού Ιδρύματος Τράπεζας Πειραιώς.
Στο δικό του ζωγραφικό κόσμο χρησιμοποιεί έντονα χρώματα και αδρά περιγράμματα. Ο προσωπικός τρόπος έκφρασής του αποκαλύπτει επιρροές από το θέατρο σκιών, την αρχαία ελληνική ζωγραφική, καθώς και τη βυζαντινή εικονογραφία, τις οποίες συνδυάζει με μια πληθώρα ελληνικών συμβόλων, όπως ο ήλιος, η θάλασσα, τα νησιά, οι κολυμβητές και τα ψάρια