Ταξιδεύοντας Κηροπήγιο Γλυπτό από τη Χριστίνα Σαραντοπούλου στον Εικαστικό Κύκλο Sianti.

160.00

Κωδικός:
Μ 10-87

Τίτλος:
Ταξιδεύοντας

Διαστάσεις:
30 x 5.5 x 22 cm

Υλικό

Αλουμίνιο

Διαθέσιμο Τιμή:
160.00
Περιγραφή:

Υπογεγραμμένο από την Χριστίνα Σαραντοπούλου.

Διαθέσιμο

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130€
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ 2107245432
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΑΣΦAΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
 

«… Η κάθε δημιουργική απόπειρα της Σαραντοπούλου ξεκινά με μια επίπονη έρευνα. Προσπαθεί να ιχνηλατήσει περίπλοκα μονοπάτια της γλυπτικής και να χαρτογραφήσει τις προσωπικές της αισθήσεις μ’ ένα κώδικα περισσότερο μυστικιστικό και λιγότερο εξομολογητικό. Έτσι καταφεύγει στο όνειρο και το απροσδόκητο, δημιουργώντας έργα μνημειακών κυρίως διαστάσεων, τα οποία εμφορούνται από την πνοή της ζωής. Η κινητική τους υπόσταση («Σίσυφος», «Βήμα» κ.α) αποκαλύπτουν εικόνες της εποχής μας, μιας εποχής δυναμικών ανταγωνισμών και
προκλήσεων, όπου το πολύ ή το μεγάλο περαμερίζει το λίγο ή το μικρό. Οι εντυπωσιακές τρισδιάστατες σφαίρες της, διάτρητες από τα ανθρώπινα δακτυλικά αποτυπώματα παραπέμπουν στην ιδιαιτερότητα κάθε προσωπικότητας και τον πολυσύνθετο χαρακτήρα του κόσμου. Στοχαστικά παίζει με τις κενές και τις γεμάτες επιφάνειες των έργων, επιδιώκοντας να κερδίσει εκείνη τη διαφάνεια, η οποία αισθητά αφαιρεί και δημιουργεί μια γλυπτική, η οποία αναπτύσσεται ισοδύναμα ανάμεσα στην εσώβλεπτη και στην περίβλεπτο υπόστασή της. Η γλύπτρια έχει κατανοήσει τη σημασία του κενού στην πυκνή, αδιάφανη και βαριά ύλη του χάλυβα, συνδέοντας τις μορφοπλαστικές της αναζητήσεις με τα πρώτα χρόνια δουλειάς της, όταν ερευνούσε τη διαφάνεια στις γλυπτικές της προτάσεις επιχειρώντας να καταθέσει την προσωπική της έκφραση. Η Σαραντοπούλου έχει παρουσιάσει από το 1984 έως σήμερα, πολλά δείγματα του έργου της, αποδεικνύοντας έτσι πόσο βαθιά έχει συνειδητοποιήσει το νόημα της τέχνης. »

Τέτοια έργα δεν αποκλείουν λύσεις προφητικής ονειροπόλησης και αλληγορίας, ευνοώντας εμφανείς δομές που ορίζονται πάνω στο συγκεκριμενοποιημένο αντικειμενικό επίπεδο της ζωγραφικής επιφάνειας και της πλαστικής κατασκευής.Η μορφή λοιπόν αυτοεπιβεβαιώνεται στο επίπεδο της έκφρασης αλλά ταυτόχρονα δείχνει αμφίβολη σαν να έχει συλληφθεί τη στιγμή που κλίνει προς δύο κατευθύνσεις: αφενός προς μία πιό απλή επιβεβαίωση αυτών καθαυτών των παραστατικών χαρακτηριστικών, αφετέρου προς την εκμηδένιση αυτού καθαυτού του σήματος.Alfio  Mongelli Καθηγητής στην πρώτη έδρα της Ακαδημίας Καλών Τεχνών της Ρώμης.
Updating ..
Το καλάθι σας είναι άδειο.