Νέος με Φουλάρι Μεταξοτυπία του Αλέκου Φασιανού στον Εικαστικό Κύκλο

250.00

Κωδικός:
Νο 2154

Τίτλος:
Νέος με Φουλάρι

Διαστάσεις:
27 × 41 cm

Διαθέσιμο Τιμή:
250.00
Περιγραφή:

Μεταξοτυπία αριθμημένη και υπογεγραμμένη από τον Αλέκο Φασιανό σε 30 αντίτυπα.

 

Διαθέσιμο

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130€
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ 2107245432
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΑΣΦAΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
 

Στο μεταξύ η κουβέντα προχωράει, ο Πολωνός έχει τελειώσει το κούρεμα και ο ζωγράφος μετακινείται προς τον μεγάλο πάγκο για να φάει. Συνεχίζουμε τη συζήτηση εκεί, όρθιοι. Πλένει μια ντομάτα, την κόβει, θέλει όμως και κάτι διαφορετικό. «Να βάλω και λίγη ζάχαρη. Ή μέλι. Ξέρεις τι ωραίο θα γίνει;». Αργότερα θέλει να τα εξηγήσει αυτά. «Εγώ λέω και τέτοια, δεν είμαι σοβαροφανής. Τα πράγματα δεν γίνονται με σοβαροφάνεια». Το γεύμα του είναι λιτό ­ συνήθεια που την έχει από μικρός. Το λέει και ο ίδιος και οι φίλοι του. «Μα και τώρα που κερδίζω χρήματα, το ίδιο τρώω που έτρωγα και παλιά». Και το λέει γιατί δεν θέλει να συνδέσει με κανέναν τρόπο αυτό που κάνει και αγαπάει, με βιοποριστικές ανάγκες. «Εγώ δεν σκεφτόμουν να ζήσω ή πώς να ζήσω. Το μεγαλύτερό μου πάθος και το πρόβλημά μου ήταν το πώς θα γίνω ζωγράφος, όχι πώς θα ζήσω». Σ” αυτό το πάθος που ένιωθε από μικρός επανέρχεται και αργότερα. «Το θέμα δεν είναι να βγάζεις χρήματα, αλλά να κάνεις τέχνη. Μπορεί να μη βγάλεις ποτέ, μπορεί και να βγάλεις πολλά. Τι σημασία έχει αυτό; Καλύτερα να μιλάμε για το πώς θα γίνεις καλλιτέχνης παρά πώς θα ζήσεις ως καλλιτέχνης».

Πηγή tanea.gr

Ξεφυλλίζω τα βιβλία με έργα του Φασιανού. Ξαναβλέπω τους πίνακές του. Επισκέπτομαι αντίδρομα, αναπλέοντας τον δημιουργικό του χρόνο, τη ζωγραφική του. Σταματώ στα έργα του Παρισιού στην αρχή της δεκαετίας του ’60. Αναρωτιέμαι: Εψαχνε ή είχε βρει τον δρόμο του; Οποιος γνωρίζει τις μορφές του ώριμου έργου του τις προμαντεύει κρυμμένες πίσω από τις ηθελημένα απειρότεχνες, σχεδόν παιδικές φιγούρες αυτής της εποχής, που μαρτυρούν τον συντονισμό του με κάποια συγγενή ρεύματα της ευρωπαϊκής πρωτοπορίας: την κηλιδογραφία (tachisme), την άξεστη τέχνη (art brut) και τον άγριο αφηρημένο εξπρεσιονισμό της ομάδας Κόμπρα (Cobra). Ο Φασιανός υποστηρίζει ότι πρόκειται για καθαρή σύμπτωση αλλά επιβεβαιώνει τη συγγένεια, που επισημάνθηκε μάλιστα από τους καλλιτεχνικούς κύκλους του Παρισιού ήδη από τις πρώτες του εκθέσεις εκεί. Ο ίδιος ο Ντυμπυφέ, ο κυριότερος εκπρόσωπος της art brut, αναγνώρισε στον Φασιανό έναν προικισμένο νέο που ακολουθούσε παράλληλους δρόμους με τον δικό του. Τα πρώιμα έργα του νέου ζωγράφου διαθέτουν ήδη μερικά χαρακτηριστικά που ανήκουν στα σταθερά γνωρίσματα του ώριμου ύφους του: την αγάπη της αφήγησης, το χιούμορ, τον λεκτικό σχολιασμό του θέματος, τη μονοχρωμία ή καλύτερα τη χρωματική δεσπόζουσα με έμφαση στα κόκκινα, στα μπλε και στα κίτρινα. Πηγή tovima.gr
Updating ..
Το καλάθι σας είναι άδειο.