ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 130€
Στην Ακρογιαλιά Μεταξοτυπία του Δημοσθένη Κοκκινίδη στον Εικαστικό Κύκλο Sianti

180.00

Κωδικός:
Νο 897

Τίτλος:
Στην ακρογιαλιά

Διαστάσεις:
25 × 25 cm

Διαθέσιμο Τιμή:
180.00
Περιγραφή:

Μεταξοτυπία αριθμημένη και υπογεγραμμένη από τον Δημοσθένη Κοκκινίδη σε 200 αντίτυπα.

Διαθέσιμο

ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠO ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 130€
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΤΟ 2107245432
ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
ΑΣΦAΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
 
Στους πίνακές του αντιπαλεύουν έκτοτε τα δυνατά κόκκινα με τα μπλε και τα κίτρινα, με λυρική και άλλοτε ρεαλιστική διάσταση αλλά πάντα με σημείο εκκίνησης την ανθρώπινη μορφή. «Ο άνθρωπος δεν έλειψε από το έργο μου,πάντα όμως σε σχέση με ένα περιβάλλον.Ανέκαθεν πίστευα ότι διαμορφωνόμαστε μέσα σε έναν συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο και γι’ αυτό δεν θεωρούσα ποτέ την Ελλάδα περιφέρεια αλλά έναν ακόμη πυρήνα τέχνης». Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Δημοσθένης Κοκκινίδης απέφυγε συνειδητά τον συγχρωτισμό με αίθουσες τέχνης του εξωτερικού. «Δεν ήμουν ποτέ διατεθειμένος να μετάσχω σε ένα παιχνίδι όπου είναι προαποφασισμένο τι είναι υψηλό και τι όχι.Από την άλλη,δεν ήθελα ποτέ να είμαι πρωτοπόρος ­ οι πρωτοπορίες για μένα εξαντλήθηκαν στις δύο πρώτες δεκαετίες του αιώνα.Ασχολήθηκα με τις κατασκευές σε μια έκθεση που έκανα το 1967 στην γκαλερί Ζουμπουλάκη,αναζητώντας τρόπους για να δηλώσω την αντίστασή μου στη δικτατορία,όμως από εκεί και πέρα έμεινα ένας παραδοσιακός ζωγράφος.Και αυτό δεν με ενοχλεί.Ηθελα να αλλάζω αργά και να έχω τον έλεγχο αυτών που κάνω.Η τέχνη άλλωστε δεν είναι πείραμα.Είναι αποτέλεσμα». Και επικοινωνία ­ σύμφωνα με τον καλλιτέχνη ­ με τον μέσο τουλάχιστον θεατή. «Δεν με ενδιαφέρει να προκαλέσω το κοινό.Από χαρακτήρα είμαι εναντίον του να προκαλώ έκπληξη.Παραμένω οπαδός της φιλοσοφίας του ωραίου,παρά το γεγονός ότι οι αισθητικοί κανόνες έχουν πια καταργηθεί μαζί με την ενότητα ανάμεσα σε αυτό που επινοείται και σε αυτό που νοείται…».
 
Πηγή: tovima.gr

Τα έργα της δεκαετίας του ’90 δείχνουν τις εκφραστικές δυνατότητες του χρώματος. Η θεματική μεταστροφή το 1980 επέτρεψε στον καλλιτέχνη να μεταφέρει τη ζωντανή κριτική του διάθεση σε περιοχές βαθύτερες και καθολικότερες. Ως ζωγράφος, δάσκαλος και διανοούμενος, διακρίνεται για τη σοβαρότητα και την ποιότητα της παρουσίας του στον καλλιτεχνικό χώρο. Από τη δεκαετία του ’60, η ζωγραφική του πρόταση, βαπτισμένη στις διεθνείς σύγχρονες τάσεις, έπαιξε θετικό ρόλο στον εκσυγχρονισμό της ελληνικής τέχνης, παρόλο που δε διατηρούσε στενές επαφές με χώρες του εξωτερικού.

Η συνύπαρξη της υψηλής ζωγραφικής ευαισθησίας με τη νηφάλια κριτική διάθεση χαρίζει στην τέχνη του μια ιδιαιτερότητα. Παρουσίασε τα έργα του σε ατομικές εκθέσεις (Μπιενάλε κλπ) θεωρώντας ότι δεν εξασφαλίζεται ο αμοιβαίος σεβασμός προς τα έργα των περιφερειακών χωρών. Ασχολήθηκε επίσης με ένα ευρύ φάσμα θεωρητικών θεμάτων της τέχνης, με δημοσιεύσεις, εισηγήσεις σε συνέδρια και μεταφράσεις.

Πηγή: taxydromos.gr
Updating ..
Το καλάθι σας είναι άδειο.
Call Now Button